DBH-1 mailako PROIEKTUA

LEKAROZ BHI

2021-2022 IKASTURTEA

“BAZTAN HISTORIAURREAN” PROIEKTUA

1. DBHko ikasleek 2021-2022 ikasturtean Baztan Historiaurrean gaia oinarritzat hartuz proiektu bat burutu dute. Horretarako hasieran mendi ibilbide bat; gero, ikasgelan zeregin desberdinak eta bukatzeko triptiko eta bideoa egin dute. Gelaz gela egindako lanak hemen dituzue:

  • IBILBIDEAK: Bortz ibilbide diferente egin dituzte Baztango txokoetan barrena hainbat alderdi ezberdin aztertuz: monumentu megalitikoak, paisaiaren analisia, landareria, ibilbidearen luzetasuna eta maldak… Horretaz gain, ikusmen urritasuna bizituz, jolastuz, koreografia dantzatuz… ederki disfrutatu dute.

DBH 1.A BAGORDI

DBH 1.B ALKURRUNTZ

DBH 1.C BEARTZUN

DBH 1.D GORRAMENDI

ESO 1º2º E IÑARBEGI

  • TRIPTIKOAK: Ikasleek ibilbidea egin ondoren eta klasean hainbat zeregin burututa triptikoa sortu dute, non ibilbidearen nondik-norakoak eta ikus daitezken alderdi interesgarrienak agertzen diren.

DBH 1.A  TRIPTIKO 1 TRIPTIKO 2 TRIPTIKO 3 TRIPTIKO 4

TRIPTIKO 5 TRIPTIKO 6

DBH 1.B  TRIPTIKO1 TRIPTIKO2 TRIPTIKO3 TRIPTIKO4

TRIPTIKO5

DBH 1.C TRIPTIKO1 TRIPTIKO2 TRIPTIKO3 TRIPTIKO4

TRIPTIKO5 TRIPTIKO6

DBH 1.D TRIPTIKO1 TRIPTIKO2 TRIPTIKO3 TRIPTIKO4

TRIPTIKO5

ESO 1º-2º E TRIPTIKO1 TRIPTIKO2 TRIPTIKO3 TRIPTIKO4

  • MUSIKAKO KOREOGRAFIAK: Ikasturtean zehar aitzineko musika tresnak landu zituzten eta ikus ditzakezuen koreografia desberdinak sortu zituzten, talde guztiek Neomak taldearen “ilargi berriak” kantan oinarrituz

AITZINEKO TRESNAK DBH 1.A DBH 1.B DBH 1.C

DBH 1.D

  • FRANTSES-LATINEKO KARTELAK:  Asterix eta Obelixen komikien bidez proiektuari irudimenezko ekarpena egin zioten.

 DBH 1.A          DBH 1.A-2 DBH 1.B

DBH 1.C DBH 1.D

  • INGELESA: Historiaurrea oinarria hartuz Britainia Handiko monumentu megalitiko esanguratsu batzuen inguruko informazio bilketa egin zuten.

DBH 1.A-1 DBH 1.A-2 DBH 1.A-3 DBH 1.A-4 DBH 1.A-5 DBH 1.A-6

DBH 1.B-1 DBH 1.B-2 DBH 1.B-3 DBH 1.B-4 DBH 1.B-5 DBH 1.B-6

DBH 1.C-1 DBH 1.C-2 DBH 1.C-3 DBH 1.C-4 DBH 1.C-5 DBH 1.C-6

DBH 1.D-1 DBH 1.D-2 DBH 1.D-3 DBH 1.D-4 DBH 1.D–5 DBH 1.D-6

ESO 1 ESO 2 ESO 3 ESO 4

  • GAZTELANIA: Ibilbidea egin ondoko egunean ikasleek “el cuaderno del viajero” osatu zuten, bertan ikusi eta bizitutakoak kontatuz.

DBH 1.A DBH 1.B DBH 1.C DBH 1.D ESO 1º-2º

  • GORPUTZ HEZKUNTZA: Ikasleak bisonteak, lehoiak eta gizakiak bihurtu ziren historiaurrean bizirautea jolas baten bidez irudikatzeko.

BIDEO 1 BIDEO 2 BIDEO3 BIDEO 4 BIDEO 5

  • IKUSMEN URRITASUNA: Proiektuan egindako mendi ibilbidean zehar ikasleek ikusmen urritasuna bizitu zuten

Gorramendin         Bagordin 

  • ELKARRIZKETAK: Ibilbide bakoitzean gai desberdinak jorratzeko aukera izan zen. Gai hauetan adituak edota bizipen pertsonalak izandako jendea elkarrizketatu ahal izan zituzten.

 DBH 1.A komunalak DBH 1.A Jexux Goñi

DBH 1.B behatoki sismikoa DBH 1.B bunkerrak

DBH 1.C kontrabandoa DBH 1.C Beartzun

DBH 1.D hegaztiak DBH 1.D Urritzate

ESO 1º-2ºE apicultura ESO 1º-2ºE turismo

  • PROIEKTUAREN AURKEZPEN BIDEOAK:  Bukaeran, talde bakoitzak egindako proiektuaren aurkezpena bideoan grabatu dute.

DBH 1.A DBH 1.B DBH 1.D ESO 1º-2ºE BIZIKIDETZA

ieslekar@educacion.navarra.es tlfno: 848 431 650